Prekių pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas Lietuvoje

Lietuvoje prekės pristatomos per 1-5 darbo dienas. Prekes pristatome naudodamiesi UAB “Omniva LT” ir Lietuvos pašto paslaugomis.

Perkant už 49 € ir daugiau- taikomas nemokamas pristatymas.

Pristatymo būdai ir kainos:

Omniva ir LP Express paštomatai bei kurjeriai

Prekes pristatysime į artimiausią Omniva arba LP Express paštomatą – 2.99 € (Paštomatų adresai) arba iki durų į jūsų namus- 3.99 € per 1-5 darbo dienas.

Mūsų parduotuvėje

Nemokamas prekių atsėmimas mūsų parduotuvėje adresu Liepų g. 81, Klaipėda

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis prekės pristatomos per 5-14 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi AB “Lietuvos paštas” paslaugomis. Pristatymui į kitas šalis nemokamo pristatymo nuolaida netaikoma.

Pristatymo kaina:

Lietuvos paštas

Pristatymas Lietuvos paštu – 10.50 € per 5-14 darbo dienų.

Pristatymo informacija

    • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
    • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
    • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
    • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
    • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
    • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 14 (keturiolika) dienų nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
    • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
    • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
    • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
    • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.